˙ ·٠•●♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷعشـــــــــــــــــــــــــقƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

دیـوآنـﮧ ےِ روزْهآیـے هَسْتـ ـَم
 
کـﮧ مِهـربآטּ میشَوے . . .
 
حَتـّے اَگـ َـرْ نَـدآنمْ چـرآ . . . !
 
 

به سلامتـــــی اونایی که

 

هزار تا خاطــــــرخواه دارن

 

ولی دلشون گیرِ یه بــــــی معرفته !

 
 

عادت دارم

 

هَـــر روز جـــــایِ انگشــــــتانم را

 

از روی شیشــــه یِ مانیتور پاک کنم

 

آخــــه

 

نوازش کردن عکـــــس هایَت

 

عادَت مَن است…

خدایـــــــــــــــــا:

دیدی کلی بــــــــــــــــاران فرستادی

تا لکه ها را از دلم پاک کنی؟

من که گفته بودم........

لکـــــــه نیست زخــــــــــــــــــم است!

الو....خونه ی خدا؟؟

خدایا نذار بزرگ شم!!!

 

خدایا از تو ممنونم که مرا درحد ایوب میبینی

اما میشود تمامش کنی؟ بریده ام!

 
 
 
بابام میگه :
 
اینایی که دختر ندارن تو خونه 
 
عمرشون هدر رفته 

صبح ها دیدن دخترت با موهای شلخته،

زیر چشاش سیاه شده ،

و صدای گرفته ی اول صبحش که داد میزنه:

بابا نیا تو!

فرار میکنه و لباسشو عوض میکنه،

کل دنیای یه مرده...! 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:18 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |